4 months in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 4 months in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

4 months in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

11 November 2017 | Verenigde Staten, Derwood

4 maanden alweer.. jaja ik weet het cliché, but time flies when having fun! Even nadenken, wat heb ik de afgelopen tijd gedaan? De laatste blog is al weer even terug, en aan de appjes te zien met de vraag hoe het gaat? Waar blijft je nieuwe blog? Werd het wel weer tijd voor een nieuwe.

Na een heerlijke nazomer tot 1 november is de kou toch ook echt Maryland binnen komen. De bomen veranderen in super mooie kleuren, de hertjes vliegen je (letterlijk) om de oren, blaadjes liggen overal en de kerstmuziek hoor je overal. De middaguitjes in alle verschillende speeltuinen en parken veranderen langzamerhand in nature centers, de bibliotheek en andere binnen activiteiten. Al proberen we elke dag toch wel even een frisse neus te halen.

Na ruim 5 weken is mijn hostmom vandaag weer thuis gekomen van haar werktrip. Ze is op puerto rico aan het werk geweest om te helpen met de opbouw na de orkanen. Afgelopen 5 weken waren soms dus even wat drukker voor mij.

2 weken terug ben ik Michelle op gaan zoeken in Philadelphia, hier hebben we weer een heel leuk weekend gehad. Ook is het halloween geweest, hebben we scary pumpkins gemaakt, zijn gaan trick or treaten en ook heb ik verschillende halloween parade's op school gezien. Erg leuk om dit een keer mee te maken!

Morgenochtend vertrek ik samen met 3 Nederlandse en 1 oostenrijkse aupair naar het Kalahari resort in Pennsylvania. Dit is het grootste indoor waterpark van Amerika en hier zullen wij ons weekend doorbrengen met heel veel glijbanen, lekker eten en veel gezelligheid.

Verder geniet ik nog steeds van mijn tijd hier en gaat alles prima. Mijn 6 credits zijn bijna binnen, nog 4 lessen! Ik ben opzoek naar vrijwillierswerk wat ik in de buurt kan gaan doen, wat eigenlijk nog best lastig is. Thanksgiving komt eraan, hierna ga ik genieten in Disneyland Orlando, en dan is het alweer kerst & nieuwjaar, en dan in Januari ga ik heerlijk een week op vakantie met Shanna (Nederlandse aupair). Heel veel leuke dingen in het vooruitzicht dus!

Dit was mijn blog voor deze keer. Ik ga proberen weer wat vaker een blogpost te uploaden zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn avonturen.

  • 11 November 2017 - 13:08

    Nettie:

    Lieve Suus ,tja wat zal ik zeggen , wat vervelend daar .grapje.Ik heb in de gaten dat je daar erg geniet van alles wat je meemaakt. Geniet maar veel ,daar kan je altijd met liefde op terug kijken .Dikke knuffel van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 15780

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: