Update & leuk nieuws - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu Update & leuk nieuws - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

Update & leuk nieuws

Blijf op de hoogte en volg Suus

25 Maart 2018 | Verenigde Staten, Derwood

Hoi allemaal,

Eindelijk weer een update vanuit de states. De afgelopen 2,5 maand is er weer genoeg gebeurd. Hier zal ik eerst een korte update over geven, en dan aan het einde heb ik nog erg leuk nieuws om te vertellen.

Laten we beginnen met mijn vakantie naar New orleans, Austin, bandera & San Antonio. Samen met Shanna begonnen wij in New orleans. Hierna gingen wij door naar Austin waar wij met Maaike hadden afgesproken. Austin vond ik een erg leuke stad en ook was het heel leuk om Maaike weer te zien. Na Austin reden we naar Bandera waar we 3 dagen verbleven op een “Dude ranch” oftewel een cowboy ranch. Dit was echt super! Heel erg genoten van paarden, geen bereik met de buitenwereld (Ja, zelfs ik kon het aan) en super lekker eten. Na de dude ranch nog naar San Antonio en toen zat de vakantie er helaas weer op.

Na de vakantie hebben we verschillende snowdays gehad. Dit betekent dat het weer te “gevaarlijk” is om naar school te gaan waardoor deze gesloten zijn. Snowdays zijn lange dagen, omdat ik alle 3 de jongens dan voor de volledige 10 uur heb. Maar met wat leuke activiteiten komen we de dag wel weer door.

Het weer in deze omgeving kan trouwens heel erg wisselend zijn. Soms hebben we 1 dag 24 graden, terwijl het dezelfde nacht nog vriest en het een dag later sneeuwt..

Afgelopen week zijn papa en mama op bezoek geweest en dit was heel erg leuk. Super genoten samen! Het eerste weekend hebben wij New York bezocht en heel veel sightseeing gedaan. Hierna zijn ze voor een nachtje naar Atlantic city geweest. En de laatste 4 dagen op 15 minuutjes van mijn huis. We hebben heerlijk gegeten, alles laten zien wat ik leuk vind, mijn hostfamily en jongens ontmoet en voornamelijk genoten van het samen zijn.

Dan nu het leuke nieuws. In januari heb ik gesolliciteerd op een vacature van het VUMC, de opleiding HBO-V duaal. Na 4 sollicitatierondes en 3,5 maand heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen en ga ik in september met deze opleiding starten! Dit betekent dat ik halverwege augustus weer in Nederland terug zal komen. Een dubbel gevoel om alles hier weer achter te laten, maar ik ben heel blij met deze kans en pak hem natuurlijk met beide handen aan.

Dit betekent dat ik nog maar 4,5 maand in Amerika over heb en hier ga ik voor de volle 100% van genieten. Ik wil graag nog wat leuke reisjes maken en ga de laatste maand volledig rondreizen.

Bedankt voor het volgen van mijn avontuur en het lezen van mijn update!

Tot de volgende keer,
Suus

  • 25 Maart 2018 - 10:46

    Buurman Jos:

    Ziet er goed uit allemaal! Gefeliciteerd met de aanname bij het VUMC en dat je de opleiding mag volgen. Geniet er nog van, 4,5 maand is nog een mooie lange tijd.... Je ouders zijn weer veilig aangekomen....!
    Succes verder en veel plezier!!!!

  • 25 Maart 2018 - 11:37

    Sophia:

    Suus,

    Gefeliciteerd

  • 27 Maart 2018 - 09:55

    Ilonka:

    Wat leuk allemaal , super tof wat jij allemaal meemaakt en wat chill dat je het aan papa en mama kon laten zien:) gefeliciteerd met je baan/opleiding dikke knuffel vannons allemaal xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 1137
Totaal aantal bezoekers 15819

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: