First 2 weeks - Reisverslag uit Montgomery Village, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu First 2 weeks - Reisverslag uit Montgomery Village, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

First 2 weeks

Blijf op de hoogte en volg Suus

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Montgomery Village

Daar ben ik dan eindelijk met een update. De eerste 2 weken waren erg druk, hectisch en emotioneel een rollercoaster. Laten we beginnen bij de vlucht en oriëntatie.

Mijn reis begon met 1,5 uur vertraging, dat viel wat tegen. Verder een fijne vlucht gehad met zelfs wifi aan boord! Vanaf het vliegveld ben ik opgehaald door de organisatie en naar het mooie hilton gebracht. Hier begon de oriëntatie.

Tijdens de oriëntatie heb ik lessen gekregen over de cultuur, regels, wetten en voornamelijk kinderen. De lessen waren lang, soms wat saai, maar al met al goed te doen. Dinsdag was de New York tour. Hier zijn we naar Top of the Rock, Times square en naar het Statue of Liberty geweest.

Woensdagavond was het dan eindelijk tijd om mijn hostfamily te ontmoeten. Na een treinreis van zon 4,5 uur met heel veel andere aupairs zijn we op het juiste station. Mijn hostparents stonden mij hier op te wachten. We zijn door DC naar huis gereden en eenmaal aangekomen ben ik vrij snel naar bed gegaan, door de jetlag en de lange reis was ik erg moe.

De eerste dagen heb ik vooral meegekeken met de routines van de jongens. Het eerste weekend ben ik naar DC geweest met 3 Braziliaanse aupairs en naar de mall geweest met een Duitse aupair. Maandag begon mijn eerste echte werkweek.

De jongens moesten nog redelijk wat aan mij wennen en andersom, maar over het algemeen gaat het heel goed. Maarja het blijven jongens met soms wat streken..

Emotioneel was het een rollercoaster. Het ene moment blij, en dan vanuit het niets kwamen er tranen. Zo is het de eerste dagen gegaan. In Nederland had ik een planning ver vooruit, een sociaal leven en wist ik wat mij te wachten stond. Dit is hier allemaal weggevallen, en dat was even lastig. Op het moment gaat het een stuk beter en heb ik leuke plannen in het vooruitzicht. Zoals een weekend DC waarin Michelle (Nederlande aupair) en ik de bubble run gaan doen. Ook ben ik mijn studie aan het uitzoeken en andere leuke tripjes aan het plannen.

"Kort" samengevat, ondanks dat een vrij lange blog, waren dit mijn eerste 2 weken. Bedankt voor het lezen. Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

Suus

  • 22 Juli 2017 - 08:53

    Kim:

    Leuk geschreven Suus!

  • 22 Juli 2017 - 11:48

    Nettie:

    Hoi Suus,ik snap dat het nu nog allemaal vreemd voor je is.Maar het zal allemaal wel goed komen met je .En ja die binken proberen je natuurlijk uit ,dat hoort er een beetje bij .Succes en ik blijf je volgen hoor .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 15836

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: