11 dagen voor vertek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suus Wit - WaarBenJij.nu 11 dagen voor vertek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suus Wit - WaarBenJij.nu

11 dagen voor vertek

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

29 Juni 2017 | Nederland, Heerhugowaard

Hoi allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten vertrek ik zeer binnenkort naar de Verenigde Staten. Ik zal hier aan de slag gaan als au pair. Al een aantal jaren is dit een van mijn dromen. Het werken met kinderen, het wonen in een ander land, vrienden over de hele wereld maken, andere culturen, gebruiken ontdekken en rondreizen. Eindelijk mag deze droom dan uit gaan komen.

Aan het einde van 2016 heb ik mij ingeschreven bij de Nederlandse organisatie Activity international. Deze organisatie werkt samen met de Amerikaanse organisatie 'Au pair in America'. Na heel veel papierwerk is mijn profiel online gegaan en ben ik begonnen met matchen, met als doel om in juli/augustus te vertrekken.

Uiteindelijk ben ik begin april gematcht met mijn hostfamily. Mijn familie woont in Derwood, Maryland. Dit ligt op ongeveer een half uur van Washington DC. Ik ga hier zorgen voor 3 kleine jongens.

10 juli zal ik om 9:15 vanaf Amsterdam vertrekken naar New York. In NY word ik opgehaald door mijn organisatie en naar het Hilton gebracht waar ik een aantal oriëntatie dagen ga volgen. In deze dagen zal ik informatie krijgen over de cultuur, gebruiken, regels en de first aid. Deze oriëntatie dagen zit ik samen met au pairs van over de hele wereld. Ik zal ook met 2 meiden een kamer delen. Dit wordt ingedeeld op locatie waar je hierna gaat wonen.

Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van de avonturen die ik ga beleven in Amerika. Hoe vaak ik zal gaan uploaden weet ik nog niet. Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

Dit was dan alweer de eerste blogpost. Mochten er vragen zijn kun je dit in een reactie achterlaten. Heel erg bedankt voor het lezen en ik ga snel verder met de laatste voorbereidingen!

Liefs,

Suus

  • 29 Juni 2017 - 20:17

    Nettie:

    Leuk Suis ,hoop dat je veel fijne mensen zult leren kennen,maar......vergeet ons niet xxxx

  • 30 Juni 2017 - 12:39

    Papa:

    :-( Je neemt toch nog wel gewoon contact met MIJ op he? of moet ik je ook volgen via deze website?

    Ga je missen schatje patatje, dikke kus.

  • 10 Juli 2017 - 21:53

    Buurman Jos:

    Veel plezier! Maak er een mooie tijd van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 851
Totaal aantal bezoekers 15813

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: