A few hours left - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suus Wit - WaarBenJij.nu A few hours left - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suus Wit - WaarBenJij.nu

A few hours left

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suus

09 Juli 2017 | Nederland, Heerhugowaard

Nu is het eindelijk zover. Het moment waar ik al 100 dagen op wacht. Over ongeveer 12 uur zal ik vertrekken naar New york om daar mijn eerste 3 dagen te spenderen. Daarna zal door reizen met de trein naar Derwood, of eigenlijk mijn thuis.

Best een gek idee om na 19 jaar het vertrouwde Heerhugowaard in te ruilen voor een stad aan de andere kant van de wereld. Een nog gekker idee om die stad, aan de andere kant van de wereld, mijn thuis te gaan noemen.

Mijn koffer, backpack, handbagagekoffer en rugzak zitten vol met alle spullen die van mij mee moesten. Of ik alles ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken? Geen idee, laten we het hopen.

Vanmorgen ben ik ingecheckt en morgen, of eerder vannacht, zullen we vertrekken naar Schiphol. Daar zal ik worden uitgezwaaid door mijn ouders en broers, die ik uiteraard erg zal gaan missen.

Dit was dan voorlopig de laatste blogpost vanuit Nederland. Bedankt voor het lezen. Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

And so the adventure begins...

Suus

  • 09 Juli 2017 - 20:27

    Sanne Van Der Poel:

    Veel plezier schat!!! Tot in november! We appen!:)

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 868
Totaal aantal bezoekers 15785

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: