28 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 28 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

28 days in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Derwood

Vandaag is het precies 4 weken geleden dat ik aankwam in Amerika. 4 weken alweer, bijna een hele maand. Deze tijd is heel snel gegaan. Nog 12 van de 13 maanden te gaan.

Afgelopen week is prima gegaan. Ik ben geslaagd voor mijn theorietoets en morgen zal ik praktijkexamen gaan doen voor mijn Maryland rijbewijs. Voor dit examen moet ik een bepaalde draai maken, dit lijkt op achteruit inparkeren. Hierna moet ik een stukje rijden op een afgesloten parcour, en als ik dit gehaald heb moet ik een stuk op de weg gaan rijden. Hier zullen ze mij beoordelen op mijn rijgedrag en vragen wat bepaalde borden betekenen.

Vorige week heb ik ook de accuplacer ESL test gemaakt. Deze test moest ik maken voor het college waar ik heen wil. Ze testen het niveau van mijn engels en vanaf daar word beslist of ik de lessen kan volgen die ik graag wil volgen. Vrijdag krijg ik hier de uitslag van.

Nu over mijn werkweek. De jongens hebben deze 2 weken een reeks van zwemlessen elke ochtend. Hier zijn wij dus ook elke ochtend heen gegaan. In de middagen zijn wij onder andere naar de Bibliotheek en een nature center geweest. Het nature center beviel erg goed. Het is indoor wat met de warmte heel erg fijn is.

Het weekend was ook erg leuk. Zaterdags heb ik in DC afgesproken met Tania. Tania woont heel vlakbij in Nederland, maar hier hebben we elkaar pas ontmoet. Samen hebben we een erg leuke dag gehad. We zijn naar de dierentuin geweest, hebben door dc gelopen, lekker gegeten en wat gewinkeld. Zondag heb ik afgesproken met een Duitse aupair. We hebben gewandeld en hierbij heel veel mooie stukjes van het meer gezien. Daarna gegeten bij The Cheescake factory. Dit was erg lekker!

Komende week hebben de jongens weer zwemlessen. Het weer word wat minder. Verder zien we wel hoe de week gaat lopen en wat voor activiteiten we gaan doen. Het weekend word in ieder geval heel erg leuk. Vrijdag na mijn werk zal ik naar DC gaan, daar heb ik afgesproken met Michelle. We hebben een hotel geboekt in DC en zaterdagochtend zullen wij de bubble run gaan doen. Verder gaan we de stad lekker ontdekken. Erg leuke dingen op de planning :)

Ik heb wat fotos toegevoegd aan de blog. Dan kunnen jullie een beetje zien waar ik over praat.

Dit was het dan voor deze keer. Bedankt voor het lezen. Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst

  • 07 Augustus 2017 - 14:10

    Nettie:

    Nou nou Suus je begint al aardig in te burgeren ,lees ik .veel plezier dit weekend in dc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 15788

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: