37 days - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 37 days - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

37 days

Blijf op de hoogte en volg Suus

16 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Derwood

De eerste maand is voorbij. Als ik op afgelopen maand terugkijk is er heel veel veranderd. Sowieso al de hele verandering van Nederland naar de Verenigde staten. Maar ook een verandering in hoe het hier gaat. Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik gesetteld ben en het hier goed naar mijn zin heb!

Afgelopen week was weer gezellig volle week. De jongens hadden zwemles, we zijn naar de bieb geweest, het park, hebben gewandeld en heel veel gespeeld. Gisteren hebben we samen appeltaart gebakken. Deze viel goed in de smaak, er word nu al gevraagd om wanneer wij hem weer gaan maken.

Ik heb mijn Maryland rijbewijs gehaald! De toets ging prima en de instructeur vertelde dat ik een van de beste van de dag was! Of de rest nog slechter is dan ik ben? Of dat mijn rijkunsten nou echt goed waren? Dat laten we in het midden..

Nog een leuk nieuwtje is dat ik toegelaten ben bij de lessen die ik wil gaan volgen! Vanaf augustus tot december zal ik elke maandagavond lessen gaan volgen in 'The science and theory of health'. Deze class is deels online en deels in het lokaal. Het online gedeelde maakt het makkelijk zodat ik nog steeds wat leuke tripjes kan plannen in deze periode.

Afgelopen weekend ben ik samen met Michelle een Nederlandse aupair in DC geweest. Zaterdag hebben wij de bubble run gedaan en de rest van de tijd de stad ontdekt. Dit was erg gezellig!

Ook heb ik weer een nieuw tripje gepland. 15 september ga ik namelijk met 3 aupairs waarvan 2 Nederlandse naar de NY Yankees! Dit hele weekend zullen we verblijven in New York city.

Dit was het dan voor deze keer. Bedankt voor het lezen. Mocht je iets hebben waar je graag meer over wilt weten? Vertel het me en misschien schrijf ik er wel een blog over! Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 15815

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: