56 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 56 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

56 days in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

04 September 2017 | Verenigde Staten, Derwood

Vandaag een blog geschreven vanuit de trein. 2 andere Nederlandse aupairs en ik hebben genoten van ons Labor day weekend. Vrijdagavond zijn wij gevlogen naar Boston. In boston hebben wij geshopt, wat sightseeing gedaan, lekker gegeten maar vooral heel veel gelopen.

Zondagochtend vertrok ons vliegtuig naar Philadelphia. Hier hebben wij 1,5 doorgebracht. Wederom sightseeing gedaan, lekker gegeten en allebei de dagen met Michelle (Ook een Nederlandse aupair) afgesproken. Nu het einde van het weekend toch echt aangekomen is zijn we onderweg met de trein van Philadelphia naar DC.

Ik heb genoten van dit weekend, ook was het een goede afsluiter van de zomervakantie. Want vanaf morgen gaat de oudste toch echt naar kindergarten. De middelste moet nog een weekje wachten voor pre-school. Voor mijn werkrooster veranderd er niet veel. Ik werk nog steeds maandag t/m donderdag van 7-5 en vrijdag van 7-12. Mijn dagindeling en taken veranderen wel. Zo moet ik vanaf nu de kinderen van en naar school brengen/ophalen. De middelste gaat van 9-1 naar pre-school. De oudste gaat van 8:40-3 naar kindergarten. Veel meer als taxi spelen dus! De kleine heb ik wel nog steeds hele dagen, en de volledige aandacht hebben vind hij erg leuk, dus dat komt goed.

De wisselende emoties zijn eigenlijk wel helemaal verdwenen. Ik zit hier wel goed op mijn plekje. Wat ik heel fijn vind aan mijn dorp is dat als ik 10 minuten naar beneden rijd ik in de stad ben. Maar als ik 10 minuten naar boven ga een super mooie natuur heb. Bijna dagelijks zie ik hertjes in de achtertuin. Dat zijn wel echt mijn gelukkige/geniet momenten. De kinderen komen ook regelmatig naar mij toe en dan zeggen ze "ik hou van jou" (Jaaa soms in het Nederlands). Dat zijn de momenten waar ik het voor doe en blij van.

De komende 2 weken worden waarschijnlijk wat rommeligere weken. Omdat we allemaal moeten gaan wennen aan de schoolroutine. Ook ga ik een weekend naar New York in de komende 2 weken. Hier zal ik met 3 andere aupairs naar een game van the Yankees gaan en de rest van het weekend de stad ontdekken.

Dit was het dan voor deze keer. Bedankt voor het lezen. Mocht je iets hebben waar je graag meer over wilt weten? Vertel het me en misschien schrijf ik er wel een blog over! Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.




  • 05 September 2017 - 00:27

    Sophia:

    Lieve Suus,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en leuke dingen doet. Heerlijk genieten en wat ik je stoer.

    Gr
    Sophia

  • 05 September 2017 - 19:18

    Buurman Jos:

    Goed te lezen dat je je draai gevonden hebt. Maat wat moet er nu van die kindertjes komen als jij een week naar New York gaat? (Geintje) Veel plezier daar en geniet ervan! Geniet ook van dat vele reizen. Ze hebben een bijzondere president, maar het land is mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 15781

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: