70 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 70 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

70 days in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

18 September 2017 | Verenigde Staten, Derwood

70 dagen in amerika, en elke dag geniet ik weer een beetje meer.

Afgelopen week was weer een leuke. Ik heb besloten de eerste letters van mijn kinderen te gebruiken als namen. Dit zal de blogposts denk ik iets makkelijker leesbaar maken. In verband met de privacy wil ik niet de volledige namen in mijn blogposts verwerken. Mijn jongste hostkid is K, de middelste is C en de oudste is P.

Dindag begon C met pre-school. Qua energie vroeg dit de afgelopen week vrij veel van hem, en kinderen die moe zijn… Gelukkig heeft hij het heel erg naar zijn zin op school en elke ochtend gaat hij hier met een grote glimlach heen. K is afgelopen week wat ziekjes geweest, hierdoor hebben wij erg veel geknuffeld en samen rustig aan gedaan. P heeft een prima week gehad. Verder hebben wij boterkoek gemaakt (viel heel goed in de smaak), zijn we naar het park geweest, boekjes gelezen van de bibliotheek, buiten gespeeld en weer heel veel lego kastelen gebouwd. Misschien moet ik maar architect gaan worden? Ik oefen hier genoeg met het bouwen van huizen haha. De jongens vinden het ook heel erg leuk om met mijn haar te ‘spelen’. Ze proberen dan vlechten te maken en vinden dat ik dan op Elsa van frozen lijk. Qua witte huidskleur komt het toch nog aardig in de buurt…

Vrijdagmiddag vertrok ik met de trein richting New York. Hier ben ik op vrijdagavond samen met Carlos, Michelle en Shanna (Nederlandse aupairs) naar een baseball wedstrijd van The Yankees – Baltimore Orioles geweest. Dit was echt heel gaaf om mee te maken! The Yankees wonnen de wedstrijd ook nog wat de sfeer echt super maakte. Zaterdag hebben wij heel veel gedaan in de stad. Na een heerlijk Amerikaans pancake ontbijt zijn we naar central park, de highline, 9/11 memorial, magnum store, brooklyn brigde, grand central, times square, skyline en fifth avenue geweest. Zondagochtend was het alweer de laatste ochtend in New York. Michelle en ik hebben wederom lekker ontbeten, zijn naar central park geweest en daarna moest ik weer 4 uur in de bus naar huis. Thuis aangekomen werd ik heel erg lief ontvangen. De kids waren super blij om mij weer te zien en ik natuurlijk ook om hun weer te zien.

Mijn allergische reactie is vrijwel helemala weggetrokken. De medicijnen moet ik nog voor 2 dagen slikken en hopelijk gaat dit allemaal prima. Het jammere is dat ik niet weet waar de reactie op gekomen is, de kans dat ik hier achter kom is ook niet heel groot.

Komende week ben ik weer aan het werk, ga ik naar college voor mijn lessen en zaterdag ga ik met een Nederlandse aupair uit de buurt op pad. Het idee is om te gaan hiken of grotten te bezoeken. Zondag zal ik mijn eerst Amish class gaan volgen waar ik deze week ook wat huiswerk voor moet maken.

Dit was het dan voor deze keer. Bedankt voor het lezen. Mocht je iets hebben waar je graag meer over wilt weten? Vertel het mij en misschien schrijf ik er wel een blog over! Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

  • 19 September 2017 - 14:43

    Oma Frinking-kok:

    weer een blog Suus je bent goed in het schrijven hoor ik vond hem weer erg leuk alles wat je meemaakt stond erin nou jij ziet wel veel en maakt heel wat mee.Wat bedoel je met Amish class en de kinderen wennen al aardig aan je nu Suus ik weet verders niets meer en maak ook niets mee de groeten van oma en kijk goed uit een kus van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 15821

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: