84 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 84 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

84 days in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

02 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Derwood

2 weken terug heb ik mijn laatste blog geschreven, dus vandaag een update over de afgelopen 2 weken.

Afgelopen weken waren gezellige drukke weken. Het werken ging allemaal zijn gangetje en de jongens hebben weer leuke activiteiten gedaan. Donderdags waren ze vrij van school (Was school al begonnen dan?) deze dag hebben we lekker rustig aan gedaan in de ochtend, naar de bibliotheek geweest, boodschappen gedaan en buiten gespeeld.

Vrijdagavond de 22ste ben ik samen met 2 andere Nederlandse aupairs lekker patat gaan eten bij five guys en als toetje een heerlijk ijsje en milkshake. Waarom kiezen als beide kunnen?! Zaterdagochtend vertrokken we vroeg met 5 aupairs om naar de Luray caverns en het Shenandoah park in Virginia te gaan. De grotten waren erg mooi en indrukwekkend, net als het park. We hebben genoten van het mooie uitzicht, gezelligheid en lekker eten.

Zondag begon mijn eerste Amish class. Voor deze dag moest ik een huiswerkopdracht maken over hoe mijn integratie in de Amerikaanse cultuur is gegaan. We begonnen met het bespreken van deze opdracht, hierna hebben we een film gekeken waarbij we vragen moesten beantwoorden, en de volgende huiswerkopdracht werd uitgelegd, verdeeld en besproken.

Afgelopen week was ook weer een prima week met leuke activiteiten. Maandagavond ben ik zoals gewoonlijk naar school geweest. Dinsdagochtend was er een koffie meeting van mijn au-pair cluster. Woensdagavond ben ik met Paula (Nederlandse aupair) wederom een ijsje gaan eten bij coldstone en hebben we een lekkere koffie gehaald bij starbucks. Vrijdag was mijn rooster omgedraaid waardoor ik de middag werkte in plaats van de ochtend. Deze ochtend heb ik goed besteed aan skypen met huis en het bingewatchen van grey's anatomy.

In het weekend ben ik op zaterdag gaan lunchen met Julia (Duitste au-pair) en hebben wij lekker gewinkeld. Gisteren, zondag, heb ik een multicluster scavenger hunt meeting gehad in de national zoo. Multicluster houd in dat alle clusters van de DMV (DC, Maryland, Virginia) area erbij waren. Een scavenger hunt is eigenlijk een soort speurtocht waarbij je vragen moet beantwoorden en foto's moet maken. Dit was erg gezellig! Daarna nog 'geluncht' (lees, Macdonalds) met 3 andere au-pairs en toen naar huis gegaan om te leren voor mijn toets van vandaag.

Komende week staat er ook alweer van alles leuks op de planning. Bedankt voor het lezen. Mocht je iets hebben waar je graag meer over wilt weten? Vertel het mij en misschien schrijf ik er wel een blog over! Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

  • 02 Oktober 2017 - 22:09

    Buurman Jos:

    Als ik dit zo lees, heb je de laatste 2 weken alleen maar gegeten Haha, Denk je erom dat je ook nog moet terugvliegen...... Veel plezier daar en succes met de cursussen.

  • 03 Oktober 2017 - 11:58

    Marcel:

    Jos je haalt me de woorden uit de mond. Maar: Gelukkig past ze nog steeds in het scherm van mijn telefoon de schat, ze heeft heel veel geskyped de laatste tijd. Krijg geen tijd om haar te missen.

  • 04 Oktober 2017 - 11:31

    Ilonka:

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 15818

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: