17 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu 17 days in the states - Reisverslag uit Derwood, Verenigde Staten van Suus Wit - WaarBenJij.nu

17 days in the states

Blijf op de hoogte en volg Suus

28 Juli 2017 | Verenigde Staten, Derwood

Hallo allemaal, daar ben ik weer met een update.
Er zijn geen gekke dingen veranderd. Wel heb ik wat leuke dingen om te delen. Laten we snel beginnen!

Emotioneel gaat het een stuk beter, ik heb mijn plekje wat meer gevonden en wat vrienden gemaakt. Dit maakt het allemaal wat makkelijker. Maar dit neemt niet weg dat het omschakelen tijd kost.

De volgende trip is gepland samen met twee Nederlandse aupairs (Kaylee & Myrthe). Vrijdag 1 september zullen we het vliegtuig pakken naar boston. Hier verblijven we vervolgens tot zondagochtend 3 september. Die ochtend vliegen we door naar Philadelphia waar we tot maandagavond blijven. Maandag is het laborday. Maandagavond nemen we dan uiteindelijk de trein terug naar DC, vanaf hier reizen we weer terug naar ons huis. Dinsdag moeten we immers gewoon weer aan het werk.

De jongens en ik beginnen steeds meer aan elkaar te wennen. Er komt wat routine in ons dagritme en dat werkt voor beide partijen goed. Sinds een week rij ik ook auto hier en dat geeft ons een stuk meer vrijheid om te doen wat we willen. Deze week zijn de jongens naar kamp geweest in de ochtenden, in de middagen hebben we leuke activiteiten gedaan, zoals bijvoorbeeld naar het park gaan.

Ook ben ik er uit wat voor lessen in wil gaan volgen. Of dit allemaal gaat lukken is nog niet zeker, maar mijn plan is om een Amish class te gaan volgen. Bij de Amish class krijg je 2 zondagen les over de Amish cultuur en vervolgens ga je met de groep een zaterdag naar Philadelphia toe om de Amish gemeenschap te bezoeken. Ook wil ik graag naar een college hier. Voordat ik toegelaten word moet ik wel een test doen en willen ze mijn diploma's vergelijken. Vanuit hier kijken ze of ik toegelaten kan worden bij de avond class die ik wil gaan volgen.

Vorig weekend ben ik samen met 2 Duitse aupairs naar een leuke outlet mall geweest. Hier heb ik wat goede deals gescoord, onder andere een nieuwe tas en sneakers. Zondagavond heb ik mijn eerste Amerikaanse barbecue gehad, er waren veel mensen uit de buurt en het was erg gezellig. Ook ben ik vorig weekend bezig geweest met een 3 hour alcohol and drugs course. Om mijn Maryland rijbewijs te behalen moest ik deze cursus volgen en hier achteraf een toets over maken bij een speciale locatie, en ja ik ben hier voor geslaagd!! Dus nu op naar het volgende onderdeel, de theorietoets en een praktijktoets.

Voor dit weekend staan er ook weer leuke activiteiten op de planning met verschillende aupairs.

Dit was het dan voor deze keer. Bedankt voor het lezen. Zou je graag een email willen krijgen van mijn nieuwste blog? Meld je dan aan voor de mailingslijst.

Suus

  • 28 Juli 2017 - 11:02

    Buurman Jos:

    Suus, het klinkt allemaal erg positief. Geweldig dat je het steeds beter naar je zin hebt. pas alleen op dat je geen Amish wordt, anders praat ik niet meer met je..... haha.
    Succes verder!

  • 05 Augustus 2017 - 12:45

    Erik:

    Hoi Suus, leuk om je belevenissen te lezen. Joke en ik zullen je proberen zoveel mogelijk te volgen. Groeten van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Hoi allemaal, Ik ben Suus de Wit en ik ga op voor een jaar naar Amerika. Hier ga ik aan de slag als aupair van 3 jongens in de leeftijden van 5,3,1. Ik ga wonen op een half uurtje afstand van Washington DC. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. groetjes, Suus

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 15829

Voorgaande reizen:

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: